Beoordelingen van Mei Wah Amsterdam

Recente recensies

4.0
J Smits
16 oktober 2021

Geen

Fred
11 oktober 2021

Keurig op de afgesproken tijd geleverd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T Gerrits
10 oktober 2021

Eten was zeer lauw. Ik had heet gevraagd. Matige prestaties

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
6 oktober 2021
Bos
4 oktober 2021

Goed en zeer warm geleverd

Jos
28 september 2021

De vegetarische loempia was heerlijk

Ronald Gupffert
27 september 2021

Eten kwam veel te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

GoudemontBezorging
26 september 2021

Bezorging 20 minuten NA de gevraagde tijd. Op de gevraagde tijd een mail dat het onderweg is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mevr Engelchor
25 september 2021

Zoals altijd was het eten vers en de bestelling kwam precies op tijd.

Schenker
23 september 2021

Het was lekker en lekker snel gebracht

Koopman
22 september 2021

Veel te lang moeten wachten. Het eten was lauw en daardoor minder smakelijk!

Jackie
22 september 2021

Het was weer heerlijk en ik vind de loempia's de lekkerste van de hele wereld!!

T. Gerrits
21 september 2021

Was weer top

Nelis Pastijn
14 september 2021

Loempia was bagger vet. En de bami was lauw. Niet voor herhaling vatbaar.

camstra
12 september 2021

Goede kwaliteit en heel royale porties

Billy
11 september 2021

Zoals gewoonlijk keurig op tijd bezorgd. Het eten was goed warm. We hebben heerlijk gegeten.

Mariska van Wijngaarden
5 september 2021

Het is altijd heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

wilma
3 september 2021

had pak soi in oestersaus besteld, vond ik tegenvallen. zat ook vrij veel wortel in, verwacht ik niet als je pak soi besteld

Tinneveld
30 augustus 2021

Wij hadden de indruk dat het eten Miehoen niet vers was en het opgewarmd was. Nasi ramas alle sausen, vlees zaten doorelkaar in een bak wat volgens ons niet de bedoeling is. Wij hebben daardoor ook besloten om niets meer bij jullie te bestellen. Mvg fam Tinneveld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

van de Weterimg
30 augustus 2021

Heel fijn dat gebeld werd dat de levering iets.later was..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aernout
29 augustus 2021

Fortune in a jar is lekker, maar deze keer zaten er slechts 2 garnalen in en heel veel tofu. Dat was jammer want meestal is het perfect!

R.M. van den Hooven
25 augustus 2021

was weer erg lekker had alleen wat meer saus bij gemogen

Wilson Enrique
22 augustus 2021

Altijd lekker en gooie eten en netjes

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim den Hertog
22 augustus 2021

Eten zeer smakelijk maar tas zat onder de saus helaas. Misschien ook een mogelijkheid bieden on line een fooi te geven want het eten wordt afgeleverd bij een portier dus we kunnen niet persoonlijk fooi geven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suzan
22 augustus 2021
wilma
21 augustus 2021

was weer erg lekker en snel bezorgd

A
20 augustus 2021

Snelle levering. Het eten was goed warm, dat viel deze meer echt op. Alles was prima van smaak en genoeg.

Anita
13 augustus 2021

Het eten was heerlijk😋

Dirk Bontes
9 augustus 2021

Was warm. Ik at een gedeelte op. De komende dagen eet ik de rest op.

Helena
9 augustus 2021

Was weer lekker, en goed warm. Vriendelijke bezorger die het kwam brengen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Adriaanwil
9 augustus 2021

Geen servetten! Geen kroepoek!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M
8 augustus 2021
Cindy
6 augustus 2021

Bezorging was super snel en heb heerlijk zitten eten!!

Ton van Heusden
4 augustus 2021
H. Busscher
3 augustus 2021

Eten was besteld om 18.15 uur. Uiteindelijk pas, na herhaaldelijk bellen, pas bezorgd om 19.05 uur. Receptie gaf de schuld aan de bezorger en de bezorger gaf aan dat de keuken het zo druk had, dat hij veel te laat op weg werd gestuurd. Voor een ritje van amper 5 minuten had hij 20 minuten nodig gehad, omdat hij langs 6 verschillende adressen moest. Schandalige service!

Ron
3 augustus 2021

Het eten was smakelijk goed. Daarom geef ik 5 sterren. De bezorging was ook goed Daarom geef ik 4 sterren.

D.S. Schut.
2 augustus 2021

Zo als bijna altijd werd de bestelling feilloos uit gevoerd en waren de geleverde maaltijden perfect en van goede kwaliteit en de loempia was ook perfect droog en knapperig het is dus wel mogelijk! Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjo
2 augustus 2021
Frans Reijnier
27 juli 2021

2 Loempia's en 1 saté Ajam besteld.....super lekker en de loepia's XXL

Rosa
25 juli 2021
van de Wetering
25 juli 2021

Alles wat we bestelde werd op besproken tijd warm, goed verpakt geleverd. Het was allemaal heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ponsen
23 juli 2021
erica
23 juli 2021

het lijkt alsof er een nieuwe kok in de keuken staat want het eten was van slechtere kwaliteit als anders, de kip kerrie was verschrikkelijk pittig inplaats van geel door de kerrie was het dit keer oranje ,de kou lo yuk erg taai voorlopig bestel ik even geen eten meer

Gerda
16 juli 2021
Ron
16 juli 2021

Wat ik heel belangrijk vindt dat het eten vers is . En dat was smakelijk lekker daarom krijgt MeiWah 4 sterren / en de bezorging 5 sterren.

Peter
16 juli 2021

Mihoen singapore miste dit keer de pittigheid,was gewoon flauw. Kip met annas in zoetzure saus was perfect

Marieke
15 juli 2021

Goed

Anoniem
8 juli 2021
D pronk
6 juli 2021

He was geweldig het was nog lekker warm

Frank
4 juli 2021

Heb geen opmerkingen, was snel geleverd en goed warm, en als van ouds heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D.S.Schut
4 juli 2021

Zoals altijd heb ik over de kwaliteit van bestelde niets te klagen soms gaat er wel eens iets mis maar dat wordt meestal goed opgelost een klein opmerking van kritiek moet ik hier wel maken, de loempia's laten te wensen over zijn vochtig en vallen als je ze uit de verpakking haalt uit elkaar.

Kari
2 juli 2021

Heerlijk zoals altijd

Engelchor
1 juli 2021

Verse groenten en kip met krorpkoek

Marijke
1 juli 2021

De bezorger stond bij de verkeerde deur . Hij belde wel. maar hij bleef bij de verkeerde deur staan wachten Ik had geluk dat mijn zusje buiten was met dr vrienden dat ze het kunnen aanpakken.

Rita
30 juni 2021
Gerrits
28 juni 2021

Was weer top

R.Schuurman
25 juni 2021

Eten ws prima, bezorging snel en warm. Alleen ik had nassi er bij besteld, en kreeg witte rijst. Enigste min puntje

Erica
25 juni 2021

Bezorger was wat later en bood zijn excuses aan maar dat kanin de spits gebeuren zeer nette bezorger en het eten was weer heerlijk een echte aanrader

Ellie van de Wetering-Haas
24 juni 2021

Bestelling werd op afgesproken tijd bezorgd. Was heerlijk. Hebben genoten van het menu. Alles ging geweldig goed. Bedankt.

Kos Pieter
21 juni 2021

Bestelling is snel en volledig geleverd

Sandra
17 juni 2021

Heerlijk eten, grote porties, goed heet, snelle bezorging! Kortom … zeker voor herhaling vatbaar en vanaf nu in onze top 3 van favoriete bezorgmaaltijden.

Anoniem
17 juni 2021

Altijd top en super snel geleverd!

Eric
13 juni 2021

Ossenhaas met zwarte bonen saus besteld. Zeer lekker en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

joop leek
12 juni 2021

Stipt op tijd en de maaltijd was prima

J.M. van den Broek
7 juni 2021

heerlijke gerechten, lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Victor Gerald Tänzer
4 juni 2021

De mihoen is nogal kaal en weinig smaakvol,teveel het groene deel van prei,wat taai is.Bij de tongfilet zitten teveel grote stukken niet gare paprika,wat niet past bij tong

Sophia
31 mei 2021

Weer lekker gegeten en snel gebracht

Billy
29 mei 2021

Het was weer heerlijk en goed warm en keurig op tijd bezorgd. Ga zo door!!!

jb
28 mei 2021

helaas was de loempia aan de verpakking blijven plakken, de kroepoek verkruimeld en droop de curry uit de verpakking op de andere gerechten. Het was een grote klieder bende. Ik stuur u graag een foto van de loempia, de verpakking daarvan en van de kroepoek. Jammer, want de kwaliteit van het eten is zeer goed.

S.Dijt
26 mei 2021
D.S.Schut
25 mei 2021

Elke keer weer verast Meiwah weer met de snelle service en de goede kwaliteit van de bestelde maaltijden. En als er onverhoopt iets mis is, vertel het hen bij de volgende bestelling is het resultaat van uw opmerking merkbaar. Meiwah ga zo door!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Theo
23 mei 2021
Erica
23 mei 2021

Heerlijk eten en keurige bezorger een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ramon
21 mei 2021

Het was voortreffelijk

Peter
21 mei 2021

Prima, goed eten en lekker optijd.

Eric
21 mei 2021

Lekkere lunch besteld. De bestelling was super warm toen hij bezorgd werd en alles als verwacht, of zelfs de Thai min was nog lekkerder! M'n nieuwe favoriet.

J.de Grundt
20 mei 2021

Het was weer heerlijk en goed warm!!

R.M.van den Hooven
17 mei 2021

weer heerlijk gegeten de Babi Pangang was heerlijk krokant vlees en heerlijke saus geniet elke keer weer van mijn bestelling

Schuurman
16 mei 2021

Was lekker en snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rönald
16 mei 2021

De pangsit vond ik niet goed, het vlees was er van uitgedroogt. De spek en panggang was goed zacht

M Paquay Levant
15 mei 2021

Alles uitstekend verlopen!

Melanie
14 mei 2021

Was wel lekker

cp barbe
13 mei 2021

bestelling was stipt op tijd en het eten was weer heerlijk. toppertje

Andre
13 mei 2021

Alles was prima, de gerechten waren lekker en heet. De bezorging erg snel. Gaan hier zeker meer bestellen.

Cornelia
10 mei 2021

Het was alweer even geleden dat we hier besteld hadden en helaas waren onze gerechten compleet anders dan voorheen. Op de bodem vd tas lag een dikke laag olie/vet en alle bakjes waren vet. De sausjes waren dun en waterig, de rijst en chinese bami hadden een nog ietwat harde kern en alles was zo zoet, maar dan het soort zoet alsof er scheppen suiker overheen gedaan was. Het vlees was van prima kwaliteit en de bezorging was zelfs een half uur eerder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hollander
9 mei 2021

Goed eten,snelle bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rönald
9 mei 2021

Het was lekker

Marijke
8 mei 2021

De bezorging was snel. Maar het eten was niet zo lekker vooral de loempia 's waren 3 x niks . Hopelijk volgende keer weer net als eerst.

Watergang
8 mei 2021

Voor t eerst niet tevreden: kroepoek niet geleverd, mihoen koud tot lauw, gado gado niet echt warm meer.

Adrie Zwang
7 mei 2021
Gerben Tichelaar
3 mei 2021

Het was weer oké en lekker snel bezorgd.

E. Boersma
3 mei 2021

Het eten was goed warm. Goed gevulde nasi, babi pangang was lekker, evenals de stokjes met kipsaté. Bezorging was top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jos Rijksen
3 mei 2021

Ik had o.a. een combimenu besteld. In plaats van Foeyonghai zat er Koelowyoek bij.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenny
2 mei 2021

Het is niet zo lekker als vroeger. Deeg niet knapperig, sommige dingen met minder smaak dan we gewend zijn. Lijkt wel of er een andere eigenaar is. Ik ga een ander Chinees restaurant proberen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marie
29 april 2021

Vers eten en zeer snelbezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rita Smits
28 april 2021

We hadden bij de babi pangang, de saus apart gevraagd maar die was niet apart maar gewoon over het vlees.

Barens
27 april 2021

Prima eten ,mooi op tijd

Dick Schram
27 april 2021

gewoon goed dus

Rob
27 april 2021
M.keuk
27 april 2021

Mooi op tijd heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carla
26 april 2021

Wij hebben heerlijk gegeten en het was keurig op tijd bezorgd

de Wit
26 april 2021

De laatste keren dat ik bestelde miste er iedere keer meerdere gerechten van de rijsttafel, nu was alles er, maar de bakjes zaten niet goed dicht, dus een ravage. Zo jammer dat er iedere keer iets mis is, en dat er ook geen compensatie gedaan word

astrid
26 april 2021

het eten is lekker en niet te duur. de bezorging gaat goed op tijd

douwes
25 april 2021

super snel bezorgd en ook naar mededeling gekeken

Visser
23 april 2021

Was Op tijd en heerlijk warm

Suzan
22 april 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Ans
20 april 2021

Altijd heel lekker, goed warm en op tijd. Ik blijf natuurlijk uw vaste klant. Groeten van Ans.

Overmars
20 april 2021

Zeer smaakvol en keurig op tijd! Alleen bij 1 gerecht toch champignons terwijl ik had gevraagd dit bij alle gerechten weg te laten.

Anoniem
20 april 2021

Altijd lekker

Jan
20 april 2021

Op de juiste tijd, heerlijke knapperige loempia,s goed gevuld, en ook de nasi speciaal en sate met saus waren heerlijk, dat is de reden dat we blijven bestellen.

Aria en Peter
17 april 2021

Was heerlijk. Snelle levering, goed heet. Heerlijk vers.

Wierink
17 april 2021

Weer heerlijk gegeten top zaak snelle service

Sebastian
15 april 2021

Tijdje geleden was het goed bij Mei wah maar nu lijkt het nergens op. Chau sieuw was bruin, de Fo nam was zo doorbakken dat echt weinig smaak aan zat.

Gea
9 april 2021

Zoals altijd snel en heerlijk. Goed warm en veeeel! Voor 2 dagen genoeg.

Ans Weitz
7 april 2021

Het was weer heerlijk en ook precies op tijd. Fantastisch, hartelijke groet, Ans.

cp barbe
6 april 2021

opnieuw heerlijk gegeten. alles was warm, vers en op tijd geleverd. toppie.

Ponsen
5 april 2021

Geen kroepoek wel besteld en betaald

Deurwaarder Martin
5 april 2021

Kwaliteit van het eten is goed, porties zijn goed gevuld en bezorging keurig op tijd!

Ans Weitz
31 maart 2021

Het eten was weer heerlijk en we hebben allemaal genoten. Ook weer prima op tijd. Veel dank.....

janny mensen
30 maart 2021

Precies op tijd en goed warm Uiteraard uitstekende kwaliteit Kortom een aanrader

Billy
30 maart 2021

Zoals gewoonlijk was het eten weer super lekker. We blijven bestellen bij dit restaurant en als het weer open is voor publiek kunnen wij er weer heen.

Dick Schram
29 maart 2021

geen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jolanda
26 maart 2021

eten was weer super lekker .en ook snel gebracht top .vriendelijke medewerkers .

Macarena
25 maart 2021

Heerlijk eten. Super lieve mensen. Snelle bezorging en kreeg weer kroepoek kado.

gerrit
23 maart 2021

lekker gegeten. was prima op tijd.

Elvira
23 maart 2021
Rita Smits
22 maart 2021

Het eten was heerlijk

cp barbe
22 maart 2021

alles was heerlijk vers. heerlijk gegeten.

Gerrits
22 maart 2021

Te koud

Ingrid
22 maart 2021

Eten was koud bij aankomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ekkelboom
21 maart 2021

Keurig en erg lekker

Breukels
16 maart 2021

Goed

klaas visser
15 maart 2021

er hoeft niets te worden verbetert ik ben heel tevreden en alles is heerlijk wat we ook bestellen, vriendelijke groet fam visser

EvdW
13 maart 2021

Heerlijk! Altijd even lekker.

Rita Köhne
12 maart 2021

Heerlijk en prima op tijd bezorgd!

Buhrer
8 maart 2021

De Bami was lauw. De rest van het eten was goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim Oostveen
7 maart 2021

Was lekker en voldoende. Duurde wel erg lang...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique
4 maart 2021
Gerrits
4 maart 2021

Top

Adrie
28 februari 2021

Eten was half uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rob
28 februari 2021

nvt

Marcel Barlag
28 februari 2021

Het duurde veel langer dan verwacht, ze hadden het super druk. Maar het was het wachten waard, weer super lekker.

Ton
28 februari 2021
Ming
28 februari 2021

Smakelijk gegeten en levering sneller dan gepland.

Erica
27 februari 2021

Altijd geweldig eten en goede service!

Aria en Peter
27 februari 2021

Eten was smaakvol, de loempia krokant. Snelle levering. Eten was goed warm.

Astrid
24 februari 2021

Heerlijk gegeten, we gaan zeker weer bestellen

D.S.Schut
24 februari 2021

Mei wah participeert op uw reticentie. Was er bij de vorige bestelling enige op en aanmerking op de loempia's. Nu bij de nieuwe bestelling waren ze perfect overigens de Babi pangang met ketjapsaus en de Ossenhaas met ananas was perfect!

Cynthia
23 februari 2021
Gerda
22 februari 2021
R.M.van den Hooven
22 februari 2021

was weer heerlijk

Billy
19 februari 2021

Weer heerlijk gegeten. Eten was goed warm en mooi op smaak. De bezorging was prima op tijd en vriendelijke bezorger.

Frank
19 februari 2021

We hebben het zelf afgehaald laatste keer junie 2020 moesten we erg lang wachten en was het eten koud en lekte alles. nu was alles weer perfekt en hebben we erg genoten en kunnen niet wachten tot het restaurant weer open gaat

breukels
18 februari 2021

30 minuten te vroeg bezorgt

S. Tielman
17 februari 2021

PERFECTE SMAAK, OP TIJD GELEVERD

Deurwaarder Martin
14 februari 2021

Keurig op tijd, eten was heerlijk alleen helaas de kroepoek vergeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leffers
14 februari 2021

Heerlijke gerechten , en erg lekker 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

boonstra
14 februari 2021

nasi en bami lekker maar het deeg van de vegatarische loepia was erg zoet en er zat weinig groente in het groentegerecht met kip. verder lekker!

Marjo
13 februari 2021

Heerlijk gegeten! Prima bezorging. Vriendelijk en correct. En precies op de aangegeven bezorgtijd aan de deur. Top!

Marthe
12 februari 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en aardige bezorger en snelle service

De Smet
12 februari 2021

Perfect, zoals altijd! Mei Wah is wat mij betreft veruit de beste!

Micha
10 februari 2021

Altijd snel en lekker.

Schut.
9 februari 2021

Helaas bij de bestelde gerechten sprongen de loempia's eruit. Het omhulsel van bladerdeeg was klef en vet en bij het uit de verpakking halen scheurde het omhulsel van bladerdeeg open. Dit hebben wij in het verleden beslist beter en krokant gehad. Wat de overige gerechten betreft deze waren smakelijk en van goede kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
7 februari 2021

Er was iets vergeten bij de bestelling, maar nog voor ik kon bellen naar het restaurant, stond de bezorger alweer voor de deur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilson
7 februari 2021

Erg bedankt voor alles altijd gooie servies xxx

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Overmeer
5 februari 2021

Wij komen en bestellen er al jaren. kwaliteit is altijd goed.

Anoniem
5 februari 2021

Erg lekker

Tenzing
3 februari 2021

Toppie Top! Altijd Top Kwaliteit en Snel bezorgd.

Gerrits
2 februari 2021

Eten was lauw

Marco
1 februari 2021

Mei Wah is de beste! Chapeau 👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wardt
31 januari 2021

Géén smaak, was niet lekker en de saus was waterig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wilma
28 januari 2021

Lekker en niet te duur. Snel geleverd

Rita Köhne
28 januari 2021
visser
27 januari 2021

beste mensen het eten was heel erg lekker ,wij gaan zeker vaker bestellen bij u , er hoeft niets verbetert te worden, het zag er heel smakelijk uit bedankt en sterkte in deze corona tijd fam Visser

Billy
27 januari 2021

Zoals gewoonlijk was het eten weer uitzonderlijk lekker. Keurig op tijd bezorgd en nog goed warm.

jb
27 januari 2021

Lekker Chinees eten en levering met een glimlach, niks meer aan veranderen!

T. Wouters
25 januari 2021

heerlijk gegeten, vers, en snel bezorgd

Sophia
25 januari 2021

Zo als altijd lekker en snel gebracht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans Weitz
25 januari 2021

Het eten was weer heerlijk en de bezorging was ook prima op tijd, ik ben zeer tevreden. Groet, Ans

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenny
23 januari 2021
Oranjesluis
22 januari 2021

Collega’s hebben erg genoten, tot de volgende keer.

Karen
20 januari 2021

Het eten wad heerlijk. Mals vlees en goed van smaak. De bezorging was exact op tijd.

Jos Rijksen
19 januari 2021

Gado Gado was heerlijk en goed op temperatuur en ruime porties. De bestelling is bezorgd op afgesproken tijd. Mijn complimenten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frank
17 januari 2021

De sa tja au was heerlijk, de budha minder door te grote stukken en slappe tofu

Darek
16 januari 2021

Heerlijk eten! Alles naar wens.

Greta Lucas
11 januari 2021

Heerlijke gerechten, prima afgeleverd!

T Gerrits
11 januari 2021

Prima op tijd en lekker

Piet
11 januari 2021

Goede kwaliteit op tijd gebracht volgende keer weer

D.s.schut
11 januari 2021

De afhandeling van de opdracht was perfect en de kwaliteit van het bestelde als van ouds top!

Martijn
10 januari 2021

Meer dan prima! Heerlijk eten, goed op temperatuur en de (grote) bestelling kwam heel snel, sneller dan verwacht zelfs.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
8 januari 2021

Bestelling gedaan online en verwachte levertijd een uur later maar het kwam al na een kwartier aanbellen bij ons.. Erg mooi natuurlijk maar vreemd dat de verwachte tijd dan niet echt klopt. bestelling was al geleverd en kreeg na 10 minuten nog het bericht dat het onderweg was hahaha.

Bert Heijne
2 januari 2020

Mag wel wat warmer.

Mary
31 december 2020

Goed eten en als er niet op tijd bezorgd kan worden word je gebeld. Heel fijn en vriendelijk

Tru
30 december 2020

Zoals altijd prima, goed en smakelijk eten.

tante
28 december 2020

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam. Ramp
26 december 2020

Het eten was superlekker. Vlees heerlijk mals. Porties waren ruim voldoende. Het bestelproces ging zeer gemakkelijk. Bezorger kwam keurig op tijd. Ondanks de kerstdrukte. Zeer tevreden. Een aanrader!

Ad
26 december 2020

Zoals altijd, het was weer heerlijk. Bedankt👍

Ellen
25 december 2020

Heerlijk gegeten en op tijd bezorgd door vriendelijke bezorger.

Berlips
25 december 2020

Geen klachten

S. Tielman
24 december 2020

Tevreden, eten was goed warm, zeer vriendelijke bezorger. Ik ga hier vaker bestellen voor thuisbezorging

Kawtar
22 december 2020

Zoals altijd overheerlijk en vers!

Ton
21 december 2020

Was weer prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E. Boersma
19 december 2020

Babi pangang met bami was zoals altijd heerlijk, evenals de kipsaté. De grote kiploempia was niet te (vr)eten, volgestouwd met taugé en mini-stukjes kip. Deze bestel ik nooit weer.

Sylvia
18 december 2020

Jammer dat de kroepoek niet mee geleverd was

Breukels
17 december 2020

Zeer slecht de miljoen.weg gegooid

Anita
13 december 2020
Canahai
10 december 2020

Lekker dankjewel

vasteklant
9 december 2020

altijd lekker, warm, snel bezorgd

ron
7 december 2020
jolanda
7 december 2020

het was weer super lekker .en optijd bezorgd, we hebben weer heerlijk gegeten .

Eva
6 december 2020
Ad
6 december 2020

Het was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erica
4 december 2020

Perfect op tijd en heerlijk eten een aanrader

Hans Durgerdam
3 december 2020

Miste het gefrituurde aardappelmandje bij het vogelnestje. Verder heerlijk

Mary
3 december 2020

Heerlijke Babi Pangang en tot op de minuut op tijd geleverd

Ingrid
30 november 2020

Alle gerechten waren heerlijk en warm. Levering was stipt op tijd. Online bij Mei Wah besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Alexandra
30 november 2020

eten goed bezorging goed netjes en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Engelchor
29 november 2020

Lekker vers,en snel bezorgd.ik ben blij mee.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Zwang
27 november 2020

Goede verse en warme loempia's de rest van het bestelde was ook prima. Bezorgtijd 1/2 uur eerder dan was aangegeven.. helemaal TOP

TS
26 november 2020

Lekker en vers eten

Sophia
25 november 2020

Lekker eten, op tijd bezord prima

Visser
23 november 2020

Ga zo door🤙🤙🤙

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ans Weitz
22 november 2020

Was weer heerlijk,

Dick Schram
22 november 2020

gewoon OK

Frank
21 november 2020

Bezorging was sneller dan aangegeven, was goed op temperatuur en zoals gewoonlijk smakelijk

George
20 november 2020
Frans
20 november 2020

Top

Sylvia
20 november 2020

Hartstikke lekker en op tijd bezorgd. Ik heb meerdere restaurants in Noord geprobeerd maar dit is nu mijn favoriet. Babi pangang precies zoals het hoort. Knapperig aan de buitenkant en mals van binnen. Ik ben zeer tevreden over dit eten. Foe yong hai ook heerlijk en gebakken banaan heerlijk vers en alles goed op smaak. Ja....echt lekker.

Minco Ruiter
20 november 2020

Had er meer van verwacht. Stijgt niet uit boven 'gewone Chinees hap' helaas. Weinig variatie in smaak tussen de vegetarische gerechten. Vega sate was met tofu. Er bestaat toch meer dan tofu denk ik dan. Jammer. Matig tevreden. Niet voor herhaling vatbaar

Laukens
19 november 2020

OK.

P brugman
18 november 2020

Het eten werd eerst een uur te vroeg gebracht op dat moment terug gestuurd anders was het al koud. Gelijk contact opgenomen en ze gaven hun foutje toe. Daarna kwamen ze het op de juiste tijd brengen en alles was gewoon heerlijk vers en warm daar door is dit echt een aanrader.

Jose
16 november 2020

De bezorger moet 15 bestellingen in 1 route meenemen. Nadat je een bericht hebt gekregen dat ze onderweg zijn bleek het nog 50 minuten te duren voor het afgeleverd werd. Eten was inmiddels lauw en het papier zat onder de saus. Wellicht handig om een extra bezorger erbij te nemen op zondagavond? De smaak van het eten was prima

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Leffers
15 november 2020

Goed eten en zeker tevreden over de hoeveelheid. GA ZO DOOR🥳🎉😊😁🥂

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans
15 november 2020

Top👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Lunzen
15 november 2020
y.kolkmrijrt
14 november 2020

heerlijk gegeten en vlot bezorgd.TOP !!!

martin
14 november 2020

zoals altijd mooi op tijd en super lekker eten en altijd goed warm aangeleverd

Gerrits
11 november 2020

Veel saus was uit de bakjes gelopen. Temperatuur was prima

Bert Heijne
11 november 2020

snel, kan iets warmer, maar smaak is geweldig

Monique
10 november 2020

Op de juiste tijd bezorgd. Eten was op goed warm en goed op smaak.

Marga
9 november 2020

Het eten is echt lekker,en goed heet ,en de bezorging was ook op tijd,eerlijk gezegd de beste Chinees van noord,top!!!!!!

Terlouw
9 november 2020
R.M.van den Hooven
8 november 2020

niet echt heet en groot portie rijst gepropt in klein bakje maar voor de rest te eten

Visser
7 november 2020

Keurig op tijd en lekker gegeten , allemaal erg lekker

J van Stelten
6 november 2020

Wij hebben heerlijk gegeten. Bestelling was op tijd

Busscher
3 november 2020

Kwaliteit/prijs zonder meer goed. Maar bij het uitpakken, bleek 1 item niet geleverd te zijn. Werd wel snel nageleverd, maar dan ben je halverwege de maaltijd en is het goede gevoel omgeslagen.

Suzana
2 november 2020

Zeer snelle bezorging voor de zondag! Ik had om 19.00 besteld om 19.30 had ik het al. Eten zoals altijd er smakkelijk. Goed op temperatuur. Bezorger ook aardig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.de Grundt
2 november 2020

Was weer heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Aria
2 november 2020

Super snel bezorgd. Goed heet, knapperige loempia, de ossenhaas mihoen was heerlijk eten. We hebben er van genoten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ad
1 november 2020

Het eten was heerlijk en optijd bezorgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laukens
1 november 2020

Loempia was te hard gebakken en erg vet, kip bij mihoen was niet erg mals.

Frans
31 oktober 2020

Was weer goed en lekker 👍

Álvaro Tavares
30 oktober 2020

Bezorger niet vriendelijk. Bij het plaatsen van de bestelling heb ik al vaker aangegeven dat ik geen extra saus, sambal en witte rijst er bij wil, toch krijg ik dit er steeds bij en moet ik het weggooien, dit vind ik vervelend.

Matser
29 oktober 2020

Eigenlijk altijd lekker. Snel bezorgd, goed van smaak.

Anoniem
29 oktober 2020

Lekker eten.

Billy
28 oktober 2020

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Eten is keurig op tijd bezorgd en goed warm.

S K
26 oktober 2020

Wij hebben geen sambal gekrijken,Met sambal nog lekker eten. :(

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anne
26 oktober 2020

Topservice, bedankt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
25 oktober 2020

Lekkere babi pangang, mager vlees, crispy en veel saus met atjar. Kippensoep smaakt goed. De kipsatay met de saus is ook lekker. Bezorging: netjes, aardig en eerder dan verwacht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Suus
25 oktober 2020

Lekker, betaalbaar, snel bezorgd en vriendelijke mensen. Thanks! :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MH
23 oktober 2020

Zo als altijd prima eten

Joke Van De Giessen
21 oktober 2020

Bestelling geplaatst 18.10h. 1815 mail dat bezorging om 19.15 zou zijn. 18.20h kregen we een mail dat bestelling onderweg was. 1930h gebeld. Het heeft tot 1945h geduurd voordat we het eten thuis hadden. Het verstrekken van juiste informatie zou beter moeten. Is erg misleidend en frustrerend. Eten zelf was erg goed.

De groot
20 oktober 2020

Top service 👍👍

Hans
20 oktober 2020

Een 9... was goed van kwaliteit en temperatuur. Bijna keurig op tijd in deze drukke corona periode.

cp barbe
18 oktober 2020

opnieuw heerlijk gegeten. alles was vers en heerlijk warm. toppie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariska
18 oktober 2020

Snel bezorgd en lekker eten👍🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

breukels
17 oktober 2020

Vlees babi pangang was niet GAAR!

MARGA
14 oktober 2020

Het eten is echt lekker,was goed warm,en de Bezorging was ook goed op tijd

R.M.van den Hooven
13 oktober 2020

alles was perfect heerlijk gegeten

Cornelia
12 oktober 2020

De bezorging was perfect en heerlijk gegeten.

Frans de Groot
8 oktober 2020

Goed eten en goede service

Sonja
2 oktober 2020

Top eten!!